Noi vrem vin, nu bere la draft.

Eu sunt cu “vinul”. Adică îmi place vinul roşu sec, sau demi-sec. Îmi place vinul din anii trecuți, cu gust puternic şi aromă bine definită. Îmi dă o senzație de încredere şi beau exact cât trebuie. Mă opresc când simt gustul mai pişcăcios şi nu îl beau când nu are pic de aciditate în el.

a98b0b1a6cad55a9d951c053de99534c

 

Trebuie să fie ambalat frumos, iar sticla să fie bine mânuită. Să fie facută cu grijă şi etichetată cu gust. Nu îmi plac sticlele decolorate cu etichete ciudate şi litere mari aurii. Nu vreau să văd vinul din interior până nu îl torn în pahar! Vreau ca atunci când magia se petrece iar vinul ăla roşu atinge paharul să mă bucure culoarea şi esența lui tare, care pluteşte în aer. Vreau să-l miros, cu puterea cu care tragi aerul de munte în piept şi să îl gust cum strângi în brațe un om pe care îl adori.

Căci vinul, este momentul meu de plăcere. Vinul este liniştea după o zi plină şi relaxarea după o poveste bună. Vinul meu îmi suflă gândurile rele şi mă umple de pasiune cu ochii deschişi. Vinul ăsta mă poartă peste timp şi îmi uşurează paşii. Mă leagă de el şi mă dezleagă de frică. Îmi dă putere şi mă găseşte oriunde aş merge.

Aşa că, dacă ai impresia că poți să-mi vinzi bere, nu încerca. E prea … de toate zilele pentru mine sau pentru noi femeile cu gusturi tari. Şi o să îmi spui că există şi bere tare, brună, aromată sau de acum zeci de ani. Eu o să îți spun că bărbatul trebuie să fie “vin”. Un vin matur, delicat…un vin de Porto sau unul românesc bine “cules”. Eu o să-ți spun că trebuie să alegi unul şi să-l bei cu drag, cu sufletul deschis şi cu ochii închişi. Eu o să-ți spun că poți să-l găseşti şi la raft, dar o să-l iubeşti într-o cramă cu esențe tari. Eu te îndrum să-i laşi timp să se aşeze şi să-l miroşi până să-l guşti. Eu te rog să te uiți la etichetă dar să nu te pierzi în ea. Caută vinul ăla de te umple de viață, te lasă doritoare şi se găseşte greu. Caută-l la întuneric şi gustă-l la lumina Soarelui. Priveşte-l, şi ia-l acasă!

Aşa că, eu prefer vinul…nu mă păcali cu bere brună…

With love,

Ioana

One thought on “Noi vrem vin, nu bere la draft.

Leave a Reply

