“Al meu” mă iubeşte până la magazinul de peşte şi înapoi!

Eşti într-o relație drăgălaşă unde luna luminează noapte de noapte iar stele sunt acum atât de aproape. El e Făt Frumos pe un cal negru, că albul nu se mai poartă, iar tu Cosânzeana cu părul lung şi blond, dar nu al tău ci extensii că sunt mai uşor de căpătat. Dar nu e musai…cred că eşti si brunetă şi poate chiar te duce capul…zâmbeşti frumos şi mergi perfect pe tocuri. girl roling eyes mood

Ei bine, am o dilemă…poate mă lamureşte cineva în viața asta scurtă de pământean muncitor şi dat dracu’. Ce simbolizează “al meu” în discuțiile voastre?

“Al meu mă aşteaptä, al meu mă iubeşte ca pe un capac de borcan şi tot al meu mă rasfață cu şampanie la club…mă iubeşte rău rău…” şi apoi işi face selfie cu tine în curu’ gol. *bine aici nu ştiu exact de unde vin ideile?!

Acum…sunt sigură că voi gagici, de citiți aici pe blog nu puteți să mă lămuriți, dar cine ştie…poate întrebarea asta şi-a găsit răspunsul pentru voi…şi mă luminați.

Şi ca să revin…

De ce îl faci pe săracu’ băiat al tău? Adică de ce îl tratezi ca pe o pereche de boxeri? Are şi el libertatea lui…nu? De ce îl bagi pe “al tau” în discuție fără să îi foloseşti numele? Are şi el o identitate…nu? Că nah….”al tău” a fost şi ăla şi ăla…şi ăla. Nu mai bine îi strigi pe nume? Mă găndesc că e uşor de reținut un nume….să nu te încurci.

Nu ştiu cum “al ei” nu moare nabii de ruşine, când săracu’ e tratat ca şi un pix ambulant? Măi băieți…luptați pentru numele vostru! Nu se poate să nu existe un nume în poveste…ce Dumnezeu?

Ironie sau nu, aud tâmpite din ce în ce mai des şi mai scriu pe blog despre aşa ceva. Cred că “al meu” …blog o să îmi respingă parola într-o zi 🙂

With love,

Ioana

2 thoughts on ““Al meu” mă iubeşte până la magazinul de peşte şi înapoi!

  1. Cred ca si eu am folosit expresia asta in niste postari pe blog, insa lucrul acesta s-a intamplat pentru ca nu voiam sa repet de foarte multe ori “sotul meu”. Mi se pare aiurea sa-i spun numele pe blog, pana la urma, pe cititorii mei nu cred ca-i intereseaza atat de tare cum il cheama. 🙂

    Like

    1. Sa spunem ca tu ai un motiv. Dar sper ca nu faci asta si cand vorbesti despre el cu oamenii out of online :))
      Mie chiar nu-mi place expresia asta…poate e stresanta doar pentru mine. Plus ca in contextul postarii actuale vine la pachet cu alte chestii 🙂

      Like

Leave a Reply

