Vreau să zbor şi să culeg flori în Madagascar!

Dacă vezi ceva greşit în titlu, nu am ce să-ți fac, asta îmi doresc eu acum 😛 Ca un copil răzgâiat şi cu pistrui, țip cât mâ țin plămânii că tare aş vrea să zbor!

Să zbor lin peste păduri şi ape, să nu gândesc şi să nu analizez. Să zbor aşa fără direcție şi fără regrete. Asta vreau, să zbor!

a79e98768af027843958ca22016ed640

Vreau să culeg flori în Madagascar şi să mă ciupească maimuțele de buci. Vreau să merg desculță chiar dacă mă tem ca naiba de şerpi. Vreau să beau bere rece şi să mănânc ce prind de la localnici. Dar tare vreau o casa de stuf pe plajă,  fără uşi. Vreau să culeg flori în Madagascar.

Şi nu am doar dorințe exotice sau SF. Mai vreau saă evadez într-un oraş nou. Să mă plimb pe străzi şi să simt un aer umed. Vreau să fug după baloane şi să mănânc scoici pe stradă. Tare vreau să beau un vin şi să mă uit fermecată la apus.

Vreau să mă împiedic şi să mă julesc, că am ajuns sa trăiesc ca o omida. Vreau să mănânc chestii grase de pe grătar şi să sparg semințe într-un con de hârtie. Ahhh ştii ce mai vreau? Vreau înghețată la vafă şi un balansoar să-l pun pe balcon. Da da şi vreau să văd lumea…asta vreau…să văd lumea şi să-i văd oamenii.

Trebuie să imi fac nişte planuri, gata cu “perfecționismele”….bleahhhh. Tu ce puii mei aştepți? Să vină maimuțele la tine? B E  A L I V E

With love, 

Ioana

 

Leave a Reply

