Mi-e dor…

Mi-e dor de aer. Mi-e dor tare de aer. Mi-e dor de aer curat şi mi-e dor de aerul ăla ce miroase a pădure, a iarbă şi a salcâm. Mi-e dor tare de vântul ăla, ce îl simți pe față când stai trântită în iarbă…în grădină bunicii.e252e87aa68a5ecbeead69a1994b2dc1

Mi-e tare dor de adidaşii mei murdari de noroi şi de tricoul ăla roz…Chiar mi-e dor de zilele alea cât o saptamana când mâncam numai cireşe din zori şi până în seară. Mi-e şi mie dor de prietena mea Rodica, azi femeie în toată regula.

Mi-e dor şi de munții de acasă şi de marea din Constanța. Mi-e dor de toți prietenii mei pe care îi văd mult prea rar…mi-e dor de Ana mea şi de Dana, mi-e dor de toate gagicile mele din Suceava şi de toți prietenii mei de când eram mică mică.

Mi-e dor de mama şi de tata şi de sora mea, mi-e dor de fratele meu şi de toate rudele mele vesele şi “nebune”. Mi-e tare dor de poveşti şi seri lungi cu ei, mi-e şi mai dor de curtea bunicii mele unde ne tot adunăm, de fiecare dată când avem ocazia.

Mi-e dor de tot de jumatatea mea bună…de plimbări şi râsete zgomotoase, de idei de moment şi activități de pensionari. Mi-e dor de terasa aia mare din Turcia şi de glumele lui, la adresa mea…buuuuu *îmi retrag cuvintele..cele 7-8 :))

Mi-e dor de momente şi de oameni. Mi-e dor tare…de oameni…prea dor.

Mi-e dor de clătite, de roşii adevărate, de îmbrățişări, de nisip ud, de flori lasate pe pat. Mi-e dor de cafele lungi şi de mâna mamei, mi-e dor de vin de casă, de coajă de pâine, de un meci de box, de aventuri şi de tata. Mi-e dor de flori de câmp şi dimineți lungi, de tocuri mult prea înalte şi vopsea portocalie. Mi-e dor de mici cu muştar şi iarbă fără capuşe, de poveşti din bătrâni şi oameni prea buni. Mi-e dor de siguranță şi linişte, mi-e dor de zilele alea fără bani şi cu bere. Mi-e dor de pământ şi port popular. Mi-e dor de vechi şi mi-e dor de nou, am un dor nebun….mi-e tare dor…..

With love, 

Ioana

2 thoughts on “Mi-e dor…

  1. Mie mi-e dor de copilarie…de vremurile alea in care imi petreceam vacantele de vara afara, de dimineata si pana seara, fara griji si fara stres! Mi-e dor sa fiu copil, sa ma joc, sa ma revad cu prietenii pe care-i aveam atunci….

    Liked by 1 person

Leave a Reply

