Sunt român!

Zilele astea ţara noastră dragă a fost toată o luptă. O luptă de care sunt mândră de îmi fuge sângele prin vâne nervos şi plin de forţă. O luptă dusă de oameni cu oameni, o luptă dusă de oameni cu indivizi fară scrupule.


Toţi avem aceleași drepturi, trăim în aceeaşi ţară, dar respirăm aer diferit! Parlamentarul corupt şi plin de averi din banii parinţilor tăi, din banii mei şi din nervii bunicii mele, nu au aceleaşi drepturi şi obligaţii cu mine, un număr, un vot, o bucată de carne în faţa lor.  Ei vor putere, când au mai multă decât merită, vor cai când noi ne chinuim măgarul. Aceşti nesimţiţi care nu au nici un fel de reacţie la toată revolta formată în inimile oamenilor, aceşti impostori care nu respectă legea, nu dau doi bani pe noi, pe noi…ştampilă pe o foaie mâzgâlită.Zilele astea, am stat în frig, am ţipat din toţi rărunchii că poate, poate o să ne audă cineva. Am primit ceai de la nişte oameni mişto şi am împărţit zâmbete cu toţi oamenii din piaţă. Şi vreau să va spun dragi politicieni, dragi oameni aleşi de poporul român, că nici un om nu era trist! Toţi zâmbeau şi se bucurau când vedeau că nu sunt singuri. Toţi dârdâiau de frig dar nici unul de frică! Toţi ştiau ce vor, nu urlau la oile doar de dragul de a răguşi! Toţi vă pomeneau numele deşi nu meritaţi.! Nu meritaţi nimic!

Zilele astea mi-am dat seama cât de importante sunt informaţiile şi cât de puternică este vocea poporului. Mi-am dat seama că românul o să lupte, o să lupte pentru ţară şi pentru copii lui. Am vazut cât este de frumoasă noaptea luminată de mii de telefoane şi cât de persistentă pot sa fiu. Am învăţat, cum sper că o să învăţaţi şi voi, haină de guvern!

Zilele astea, sunt un om mândru. Un om mândru de oamenii cu care împart ţara, de la corporatişti la studenţi, de la pensionari la mame, de la copii la jurmalişti şi jandarmi. Sunt mândră că deşi poate nu avem aproape nimic în comun, ne uneşte dorinţa de a face dreptate.

Zilele astea domnilor parlamentari corupţi o să plecaţi cu ochii plecaţi, ca să nu vedeţi o ţară întreagă cum se uită la voi. Pentru că sigur nu o să puteţi privi în ochi, numerele alea ce au ieşi în stradă.

Cu drag,

Un număr, important

 

 

Leave a Reply

