Nesimțirea, cea mai seacă boală!

Post in Romanian ♥  I am sorry… for English readers, I will make it up to you 🙂 

Îmi amintesc eu, acum mulți ani, când eram un ghemotoc nervos şi tuns scurt, ce reacție am avut atunci când o fată mai mare de pe terenul de fotbal m-a făcut nesimțită. Ce reacție am avut…Am rămas cu gura căscată şi m-am enervat foarte tare, fiind prima dată când am auzit asta spunându-se despre persoana mea. Nu am mai vorbit cu fata aia mulți ani după.

Mă facuse nesimtită fără motiv. Aşa mi-a explicat mama mea, după ce i-am povestit isprava mult după… Apoi am tot crescut şi am aflat fără să vreau ce înseamnă nesimtirea. Nesimtirea este rahatul ăla fără limite. Pe nesimțiți îți vine să îi loveşti din două părți şi apoi să le fluturi semințe pe la bot. Sunt oamenii ăia scârboşi care nu se mai termină frate.

Sunt speța cu locul 1 la Premiile disprețului, fiind urmați de proşti. Că dehh…măcar proştii sunt proşti frate, nu înțeleg…degeaba te chinui crede-mă.

Asta cu nesimțirea cred că e în sânge, nu ai cum să devii (decât dacă eşti şi prost). Nu, chiar te naşti nesimțit. Ce? poți fi şi deştept nesimțit…nu ai văzut? Ăia sunt ceva de îți vine să fugi, nu-ți provoaca scârba dar te fac să aplici ce ai învațat la K1.

Din categoria oameni nesimțiți:

⇓ ⇓ ⇓

Femei, fete, paraşute şi alcoliste…care se trântesc în diverse poale fără scop, care scuipă  pe stradă şi mănâncă semințe în metrou, care țipă la telefon şi se mozolesc pe stradă cum o fac şi în plăpumioară, care nu sunt respectare de masculi şi lucrul ăsta este atât de vizibil. Care nu respectă pe nimeni şi nimic, care mescă ca vacile guma Orbit, care beau Moet din sticlă şi  multe alte specimene de mă dor degetele să type type:)

Bărbați, nespălați, putori de underground. Specii neînțelese (sau poate se înțeleg între ei) care urla la femei, fac mişto unul de altul cu ură, put a bere şi țigări, vin în club la tine să îți dea ei Domle’ de băut, te invita în vacanțe că poate poate iese ceva, care stau pe banii lu’ mamii şi care mănâncă rahat all day long mai rău ca o femeie proastă. Nesimțiți ăia care se asează la masă fără să le pese că au ieşit cu o femeie la cina nu cu un tanc, sunt fashion de îmi vine să vomit, au modele în păr şi îşi aranjează  coaiele (iartați-mă dar trebuia sa o spun) pe stradă în văzul tuturor, că de”’ cred că găsesc bărbăția.

E puzderie de ei ş o să ne “facă”. O să ne creadă anormali şi o să ne privească cu gurile puținde. O să ne mănânce, că nu au limite şi nici nu le pasă. Ăştia sunt de la vârful piramidei până la bază, mulți domle’ mulți.

Şi mă întreb cum o să reacționez azi dacă o ființă o să mă facă nesimțită? Cum o să înțeleg şi cum o să explic? O să ignor sau o să produc o tornadă ce mănâncă tot în jur? O să mai scriu despre sau o să ofer premii în  jurul meu cu medalii şi tot pachetul? Tare vreau să nu răspund la nimic, la nici una din întrebări…tare vreau.

Toti oamenii faini ca țuica să vină la mine! Toate planetele să se alinieza şi să piară nesimțirea, măcar asta, că prostia se cultivă greu cu unelte multe şi scuipat împrastiat.

Pană la prima abatere vă iert, că nu ştiți ce faceti!… ♣

With love,

Ioana

 

5 thoughts on “Nesimțirea, cea mai seacă boală!

  1. Să dăm cu share cât mai departe. La cât mai multe specii de genul acesta. De ce?

    Ca să vadă că dacă taci pe moment nu înseamnă că accepți.

    Eu de obicei le răspundeam celor care mă făceau nesimțită pe nedrept, cu replica :

    “Nesimțită ești tu cu mata!” Sau “Mai întâi uită-te în oglinda!”

    Dar acum cum am copiii după mine, nesimțirea primește alte replici. “Bine ca ești tu deșteaptă! “.

    Like

  2. Cristina Baronescu

    Din pacate ne lovim de aceste “specii” din ce in ce mai des si parca nu se doreste o redresare… Azi, esti super cool daca esti – nesimtit, golan, obraznic, cocalar, puturos, smecher si “deranjator de meserie”. Oare cum o sa arate viitorul?! Eu am frica!

    Like

Leave a Reply

