Culeg Timp!

Sa iubesti, iti trebuie timp. Sa fugi, iti trebuie timp. Sa muncesti, iti trebuie timp. Sa mergi in vacanta, sa dormi, sa te bucuri, sa razi, sa cazi, sa respiri, sa clipesti, sa mergi descult prin iarba, sa vorbesti, sa tot mai oameni…sa tot…iti trebuie timp. Timp, nu bani…timp! Si daca mori iti trebuie timp, macar o secunda. 😛

Timpul se scurge acum cu fiecare tasta pe care eu o ating, sau cu fiecare litera pe care tu o citesti. Asta nu’i bai…ce putin e ceva productiv. Insa, te-ai gandit de cate ori pierzi timpul?

Pe mine gandul de a pierde timpul ma omoara. Si totusi il pierd. Dar stii ce imi doresc?, sa imi pierd timpul frumos, sa nu simt ca l-am pierdut, sa simt ca am castigat secunde, ca am meritat minute si ca am zambit ore. Sa ma pierd in timp! Si reusesc…din fericire, cu ajutor si dorinta, rar…dar reusesc!

Din 24 de h, cate le simti? din 1440 de minute, cate sunt cu bulina alba, din 86400 de secunde, in cate ai zambit necontrolat si ti-ai simtit sufletul plin? Sunt cifre…dar sunt al dracului de importante.

Sunetul ala de ceas…ticc taccc…nu trebuie sa te streseze, ci sa te motiveze. Sa faci, sa spui, sa simti, sa nu traiesti ca o leguna si sa mori ca un prost.

Iti amintesti felia aia de tort cu ciocolata de la cofetaria din colt? Nesimtita, se uita cu o privire perversa de ademenire, te chema la ea, cum cheama stapanul sluga. Ai rezistat victorios, Bravo! Dar daca te gandesti ca un sedat si acum la crema neagra si afinele din jurul ei cand pleci de la birou, un popas prinde bine. Nu e timp pierdit, e simt in antrenare! Stii tipul ala, ti-a dat sms de cateva ori, saracu’…si chiar e baiat bun. Raspunde-i naibii macar cu un “Buna Vasile, prieteni?”. Nu e timp pierdut, e timp oferit. Stii ca mamii are nevoie de pupici, nu e timp petrecut imatur, e copilarie traita la maturitate si dragoste direct in vena. Cafeaua aia cu sora ta, e timp extra de la Doamne Doamne.

Dragul meu, draga mea…nu irositi secunde, castigati minute. Tic…tac….Hai hai timpul trece! La cules cu tine! 😀

With love,

Ioana

Leave a Reply

