Calendar cu prostii!

IMG-20160427-WA0058

RO: Am planificator pe telefon: imi trimite smartphonu’ sms cand trebuie sa fac ceva. Imi scrie Ionica mama….facturica (imi scriu singura intr-un mod dragut), maine este ziua lu’ Iuliannn, rochie pentru petrecereee.

Am agenda: Azi mergem la cafea cu fetele, maine cumpara cartea aia de pe net, nu uita sa faci prajitura cu mere…in viata astaaa!

Am una bucata mama: Iubita, maine sa imi amintesti sa sun la ambasada (scriu repede in planificator….ca sigur uit), Ionita mamii ce culoare sa fie pantalonii aia?, mamiii sa nu uiti de ziua lu’ Capi (Ha ha normal ca nu, am trecut si in planificator si in agendaaa). Am prieteni, oameni, neamuri: fiecare cu programarea lui si agenda lui.

Da’ stii ce nu aveam si mi-am facut???? Paiiii…Calendar cu Prostii!

Continut: Ce am voie sa uit, ce nu trebuie sa fac si vreau sa fac, ce nu este recomandat sa fac dar imi doresc sa fac, ce fac si nu e bine dar mie imi place, etc. Tanaaaa…si asa am pus bazele Calendarului cu prostii! Rau, dur, interzis….dar vaiiii…..chestia mea preferata.

Si scriu asa: ciocolata; ceafa la gratar; 2 ore de somn; party duminica; reply to sms; chestii noi; chesti vechi mult mai misto; etcccc.

Daca nu ai inca un Calendar cu prostii, eu zic sa iti faci 🙂 este sanatos, safe, te mangaie la greu si te contrazice la bine.Nu e must, e psiholog neplatit, esti tu in versiunea ciudata pe care nup…nu trebuie sa o ascunzi, ci doar sa o cunosti. 😛



EN: I have a planner on my ‘smarterphone’: It gives me messages when I have to do things. Dear Ionishhcaa…bill bill girl( I write the text for myself to be nice to read), tomorrow Iulian’s birthday, don’t forget party dress.

I have agenda: Today coffee with the girls, tomorrow buy that fucking book, don’t forget to make apple cake…this yearrr!

I have one piece of mother: My love, tomorrow don’t forget to remind me to call the embassy (I write fast in the phone planner and agenda also…sure i will forget), Little baby what color should those pants have,  Ioana don’t forget your grandmother birthday (of course not…I have alarm for that). I have friends, people, relatives, colleagues, each one with his own appointments and agenda.

Well you know what I didn’have… and I made? Silly things Calendarrrr!

Silly things Calendar: what I can forget, what I should not do but I want to do, what is not good to do but I want it so bad, what I do and am not supposed to do.  Tanaaaa…and like this I build a silly thing called Calendar. Bad, not always nice, strange, forbidden  …but my favorite bad thing. 😛

I write there: chocolate; pork on grill; 2 hours of sleeping; party on Sunday; Reply to sms; new things; old but cool things; etcccc…

If you don’t have a Silly things Calendar, I say to you: Make one! It is healthy, safe, he is with you in bad and from you in bad 😛 It is not a must, it is just a not paid psychologist, it is you in your weird way, and you don’t want to hide that, you just want to explore it. 🙂

 

With Love,

Ioana

Leave a Reply

