Înainte de rugină!

 

Oameni buni ne ducem dracu’!

Cum şi de ce? spune fata imediat, se aplică sau nu…!?

O luăm domol ca olteanu’. În primul rând…ce se întâmplă cu noi de refuzăm fericirea? Păi să vezi cât eşti de prost şi tu…DA refuzăm fericirea! Păi holbează-te la orizont, să vezi în ce trăieşti. Între obosiţi, plângăcioşi şi multe măşti proaste.

Ca şi tine probabil, zilnic aud tot felul de oameni plângându-se de una de alta, dar nu fac nimic să schimbe ce pot pentru a se simţi mai bine. Zilnic aud o poveste tristă şi văd un om la care abea pot să mă uit de milă. Zilnic mă îmbărbătez cu povestea tristă a altora. Ce? sună naşpa? Păi aşa e! Mă uit în jur şi îmi dau seama cum nu aş vrea să ajung. Nu aş vrea să ajung o victimă a mea sau a altei persoane, nu aş vrea să facă alţii pentru mine, nu aş vrea să mă plâng mereu mereu de câte ceva, nu aş vrea să mă pierd în idei comuniste sau mai rău în canale de TV cretine, nu aş vrea să cer când eu pot, nu aş vrea să mă uit la mama mea cu milă, vreau să mă uit cu mândrie! Oamenii aştia din jurul meu …aştia mă ajută…mă uit la ei şi nu am decât milă. MILĂ! Poate sună dur, puţin îmi pasă. Vrei respect, munceşte nu întinde mâna după el, că nu îl capeţi.

Hai spune, de ce să nu îmi fie milă de o fată care pentru bani uită de ea şi de vârsta şi copii lui, de ce să nu îmi fie milă de un soţ care all day long se uită la meci şi bea bere în timp ce soţia îmbracă trei copii(ce proastă eşti, cu banii de pe bere, îi îmbraci şi mai bine), de ce să nu îmi fie milă de toţi proştii şi proastele care mă lasă rece când deschid gura încercând să completeze dialogul devenit monolog, de ce să nu îmi fie milă de oamenii care iubesc şi nu o spun, de ce să nu îmi fie milă de cei care mint pentru că nu au puterea de a spune adevărul sau pentru că le place să mintă, de să nu îmi fie milă de fiecare om care se plânge şi azi şi mâine de tot rahatu’ dar vrea să trăiască în el!

Suntem foarte diferiţi, slavă Domnului! Că altfel ne băteam cap în cap. Mi-e uşor să spun că da frate, fiecare primeşte ce merită. Eşti sincer cu tine, ştii ce vrei…nu se poate să nu iţi iasă. E adevarat că de multe ori căile alese îţi aduc şi rugină, dar aia e…doar nu trăieşti pe un nor roz.

Nu îţi petrece viaţa ca un parazit, alege, chiar dacă o dai în bară, alege! Şi când te înconjoară oameni uscaţi, nu încerca să îi repari prea mult, nu eşti Buddha, pleacă. DA pleacă, victime suntem toţi dacă asta alegem. Asta avem: LIBER ARBITRU

Aşa că dragul meu sau draga mea…dacă eşti în rahat până la gât, 99% e în urma alegerilor tale, Yep… nu căuta motive, ”nu am avut noroc, nu m-a iubit mama, nu m-a încurajat soţul, nu am banii necesari, nu am pe nimeni, nu pot, nu a fost alegerea mea”…Un mare rahat si la trecut si la prezent…dar poate nu la viitor! Ai grija, man, rugina e păcătoasă, nu se lasă curăţată uşor!

!!!Omeni deştepţi, sigur înţelegeţi voi ceva.

With love, 

Ioana

Leave a Reply

